• Dwie osoby. Dwie idee. Jedna pasja.

    Ta sama reklama 60 lat później - Waterman



    Losy producentów piór wiecznych to opowieść nie tylko o wyścigu patentowym i pogoni za nowymi rozwiązaniami stylistycznymi. To także historia walki o przetrwanie w dobie długopisu. Nie zapominajmy jednak o złotych czasach piór wiecznych. Poniżej reklama Watermana z okresu, gdy pióra miały przede wszystkim wartość użytkową.

    Reklama piór wiecznych firmy Waterman, projekt Jean D'Ylen, lata 20.
    A tutaj wersja z lat 80. Waterman w okresie prymatu długopisu powrócił do projektu sprzed 60 lat. Zamysł ten sam, ale upływ czasu odcisnął swoje piętno:
    Reklama piór wiecznych firmy Waterman wprowadzająca serię Formes Rondes, lata 80.
    Magda i Marcin

    1 komentarze:

    1. Fantastyczna ta reklama z lat 20'. Późniejsza wersja to już nie moje pole zainteresowań, ale podobieństwo i analogiczna stylizacja ciężkie do niezauważenia. Przypominają mi się reklamy Omasa od razu.

      OdpowiedzUsuń

     

    Pióromaniak

    Kilka słów o nas.