• Dwie osoby. Dwie idee. Jedna pasja.

    Naprawa piór wiecznych - adresy zakładów wg miast



    Naprawa piór wiecznych. Poniżej publikujemy zestawienie zakładów naprawy piór wiecznych według miast.




    Kraków
    1. Marian Grega, Zakład Naprawczy 
    ul. Szpitalna 7
    31-024 Kraków
    tel. (50)161-44-50

    Zakład został zamknięty w 2013 roku.

    Łódź
    1. Wiesław Nabiałek, Naprawa Wiecznych Piór
    ul. Legionów 3
    91-063 Łódź
    tel. (42)633-35-61

    Poznań
    1. Mieczysław Kubiak, PRH Penco 
    ul. Wrocławska 20 
    61-838 Poznań 
    tel. (61)852-63-05 w godz. 11.30 - 17.30


    Warszawa
    1. Maciej Wardecki
    ul. Ogrodowa 51
    00-893 Warszawa 
    tel. (22)826-45-75 


    Wejherowo
    1. Tadeusz Pawłowski 
    ul. Niska 20
    84-200 Wejherowo
    tel. (58)672-16-76 w godz. 8-10 oraz po 19-tej
    Zakład został zamknięty.

    9 komentarze:

    1. Witam. Mam problem z odnalezieniem Warsztatu Naprawy Piór i Rapidografów p. Macieja Wardeckiego. Adres to Chmielna 5/7, ale w żaden sposób nie mogę go odnaleźć. Czy ten zakład ma wejście od strony ulicy?

      OdpowiedzUsuń
    2. Idąc od ul. Nowy Świat zakład naprawy piór Macieja Wardeckiego znajduje się po lewej stronie ulicy Chmielnej. Należy wejść w bramę budynku o numerze 5/7 (widoczna tabliczka adresowa) i kierować się na wprost. Po prawej stronie, na ścianie budynku, wisi szyld, a za rogiem są schody i wejście.

      Marcin

      OdpowiedzUsuń
    3. Witam, jeśli chodzi o zakład w Krakowie to powyższa firma jest nieaktywna od połowy 2013 roku. W Krakowie nie ma już żadnego serwisu wiecznych piór.

      OdpowiedzUsuń
    4. Dwa dni temu odkryłam, że zakład w Krakowie jest już nieczynny. Wizytę tam odkładałam i odkładam no i się nie doczekałam

      OdpowiedzUsuń
    5. a co z serwisem w Łodzi. Telefon mówi, że nieaktualny. RATUNKU!!!!!
      693 072 051

      OdpowiedzUsuń
    6. Zaklad w lodzi zamkniety

      OdpowiedzUsuń
    7. W Łodzi chyba jednak Pan Nabiałek już nie działa. Całość namiarów na ten punkt wydaje sie wzięta z archiwalnych książek telefonicznych. Telefon jest nieaktualny. Według mojej pamięci - sklep i punkt naprawy zostały zamknięte jeszcze w latach 90-tych? (już wtedy pan który to prowadził wydawał się być w wieku emerytalnym). No chyba, że Mistrz działa nieoficjalnie ???

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja również mam wrażenie, że to miejsce nie działa od dawna. Niemniej dalej nie wyrzuciłem swojego pióra i jeśli w Łodzi powstał jakiś punkt, to będę wdzięczny z ainformację gdzie. Pozdrawiam

        Usuń

     

    Pióromaniak

    Kilka słów o nas.