Ta sama reklama 60 lat później - Waterman


Losy producentów piór wiecznych to opowieść nie tylko o wyścigu patentowym i pogoni za nowymi rozwiązaniami stylistycznymi. To także historia walki o przetrwanie w dobie długopisu. Nie zapominajmy jednak o złotych czasach piór wiecznych. Poniżej reklama Watermana z okresu, gdy pióra miały przede wszystkim wartość użytkową.

Reklama piór wiecznych firmy Waterman, projekt Jean D'Ylen, lata 20.
A tutaj wersja z lat 80. Waterman w okresie prymatu długopisu powrócił do projektu sprzed 60 lat. Zamysł ten sam, ale upływ czasu odcisnął swoje piętno:
Reklama piór wiecznych firmy Waterman wprowadzająca serię Formes Rondes, lata 80.
Magda i Marcin

1 komentarz:

  1. Fantastyczna ta reklama z lat 20'. Późniejsza wersja to już nie moje pole zainteresowań, ale podobieństwo i analogiczna stylizacja ciężkie do niezauważenia. Przypominają mi się reklamy Omasa od razu.

    OdpowiedzUsuń